Ekonomiska villkor

EKONOMISKA VILLKOR

För att bekräfta din plats när du blivit antagen till en heltidsutbildning ska du betala en anmälningsavgift på 2000 SEK till BG. 5441-4677 eller Swisha beloppet till 123 351 18 39, som sedan avräknas från första termins- eller kursfakturan. Glöm ej att notera ditt namn på inbetalningen. Resterande avgift betalas i samband med termins- eller kursstart. Återbetalning av kursavgiften (gäller ej anmälningsavgiften) kan ske i undantagsfall, till exempel vid sjukdom som styrks med läkarintyg. Om du på grund av sjukdom eller motsvarande anledning tvingas göra ett uppehåll i din utbildning så har du rätt att komma tillbaka och slutföra den senare efter överenskommelse med skolan.

STUDIEMEDEL

Heltidsutbildningarna är studiemedelsberättigade hos CSN enligt avdelning B1 (eftergymnasial nivå) för studerande. Det finns även en möjlighet att genom CSN ta ett merkostnadslån för undervisningsavgift upp till hela studieavgiften.

För studiemedels- och finansieringsfrågor kontakta gärna oss på info@forsbergsskola.se eller 08-652 39 40 inför din kontakt med CSN.

FÖR MER INFO

Kontakta: Forsbergs Skola, Skinnarviksringen 6, 117 27 Stockholm Tel. 08-652 39 40. E-post: info@forsbergsskola.se