slutprojekt

Sneakpeaks på studenternas slutprojekt

Nyfiken på årets slutprojekt? Dagarna snurrar på fort nu och det är inte långt kvar till Forsbergs skolas examensutställning 2018, Nature of Forsbergs. 19-20 maj är datum att lägga på minnet. Vi kommer att bjuda på lite sneakpeaks här i bloggen, men vill också tipsa om att följa skolan på instagram där vi låter er smygtitta på 1-2 projekt dagligen fram till utställningen. Här hittar du Facebook-eventet, OSA gärna och skriv upp i kalendern!

Mönster av Amanda Edholm. Håll koll på skolans instagram för mer info om det här!

I år flyttar utställningen ut från skolan vid Zinkensdamm och flyttar in på Konstnärshuset och Rosendals trädgård. Examensutställningen har även en egen sajt som du hittar här.

Ses nästa vecka då? Jaaa!