praktisera

Våra kreatörer vill praktisera hos dig i vår!

Viggo Lindberg och Josefin Inge ska praktisera som kreatörsteam på Åkestam holst i vår och är superpeppade. Men fortfarande är det många av våra kreatörer som är på jakt efter praktik. Kanske hos dig?

– Åkestam holst var mitt absoluta drömställe, eftersom jag gillar i princip allt de har gjort. Det ska bli intressant att se hur de jobbar. Alltid när jag ser deras grejer önskar jag att jag hade gjort dem själv! säger copyettan Viggo Lindberg.

Josefin har fått upp ögonen för reklam först nu när hon har börjat på Forsbergs och blivit mer och mer intresserad av det. De tror att det är en styrka att gå ut på praktik som team.

– Vi klickar bra och har samma tankesätt kring hur det borde se ut, men också olika perspektiv så vi kompletterar varandra. Som team blir vi mer självständiga och kan jobba med briefer från byrån, samtidigt som vi kan få uppbackning av dem. Det känns tryggt och roligt, säger hon.

Mejla oss på info@forsbergsskola.se om du är intresserad av att någon av våra kreatörstudenter praktiserar hos dig. Praktiken äger rum 15 april-24 maj i vår.

PS. Visst följer du våra sociala kanaler? Annars är det dags nu. Facebook och Instagram. <3