slututställning

Därför ska du komma på vår slututställning

Snart är det dags för årets slututställning! Det Forsbergs har mer av än alla andra skolor är en sprudlande lekfull kreativitet och kaxighet. Här har alla elever helt egna språkliga och formmässiga uttryck, vilket kommer att förvåna och inspirera dig. På slututställningen får elevernas konceptuella och coola lösningar blomma ut i sin fulla rätt. Alla är med – copywriters, grafiska designers/art directors och game. Snart är det dags igen!

– Ett säkert vårtecken är när eleverna börjar jobba med examensutställningen. I år mer spännande än någonsin, säger rektor Pia Forsberg.

Temat för årets utställning är hemligt än så länge men datumen kan du spika i kalendern redan nu. 18-20 maj ses vi. Det vill du knappast missa. Vi återkommer snart med mer information.